czwartek, 17 października 2013

ANDRZEJKI Z DZIADAMI NA JAJA



Otrzymałem mail od nieznanej osoby następującej treści:


Jestem młodą osobą, która od zawsze pragnęła prowadzić biznes. W końcu się udało i teraz rozwijam swoje dzieło. Jestem właścicielką nowo powstałej (tu nazwa firmy) Organizujemy szkolenia, warsztaty, eventy oraz wyjazdy, które mają na celu umacnianie relacji pomiędzy partnerami. Tak jak wspomniałam, firma jest start-upem.

Obecnie przygotowuję serię wydarzeń typowo rozrywkowych. Pierwszym z nich będą Andrzejki, które organizuję 29 listopada.
W mojej wizji tego wydarzenia chciałabym wystawić parodię "Dziadów". Tematycznie dramat ten jest świetnie związany z andrzejkowymi przesądami i magią. Świeże spojrzenie na dramat, z humorystycznego punktu widzenia, na pewno spodoba się widowni. Moja propozycja czasu trwania sztuki to ok. 45 min. Ze swojej strony mogę zapewnić odpowiednią scenografię, która  nada odpowiednią atmosferę przedstawieniu.


Mam nadzieję, że ten pomysł się Państwu spodobał. Bardzo chętnie bym się spotkała i opowiedziała o szczegółach tego przedsięwzięcia. Serdecznie proszę o kontakt.



Moja niewysłana odpowiedź:
 
Bo słuchajcie i zważcie u siebie, że wedle Bożego rozkazu,
Kto za życia stan dupy stawiał i eventy
Ten na wieczność będzie przeklęty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz