czwartek, 3 października 2013

GOŁĘBIE


Doświadczyłem kiedyś gołębi na balkonie. To było straszne. Próbowałem różnych sposobów, aby się ich pozbyć: specjalnych kolców, ale gołębie okazały się fakirami. Potem była siatka, ale te potwory rozerwały ją dziobami. Następnie zakupiłem żel antypoślizgowy na ptaki - w efekcie czego kilka razy boleśnie się potłukłem. Zamontowałem również instalację odstraszającą składającą się z puszek, butelek, folii, płyt kompaktowych, noży, garnków, widelców i patelni - ale kiedy w nocy zawiał wiatr, to instalacja odezwała się pełnią swoich dźwiękowych możliwości- w efekcie czego we wszystkich mieszkaniach zapaliło się światło, zawyły alarmy samochodowe, a niektórzy zaczęli dzwonić po policję. A gołębie nad ranem wdarły się do mojego mieszkania i próbowały mnie zadziobać we śnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz